Meni Zapri

Nova blagovna znamka World of glamping za luksuzno kampiranje

Podčetrtku so danes predstavili novo blagovno znamko World of glamping, ki jo je zasnovala Maja Dimnik in je tudi njena lastnica. Njen cilj je na področju glampinga uvesti kategorizacijo ponudnikov in gostom zagotoviti boljši pregled nad ponudbo različnih vrst glampingov in tako tudi preprečiti nekatere zavajajoče oglaševanje tovrstne ponudbe. Samo v Sloveniji naj bi bilo zdaj že približno 60 ponudnikov luksuznega kampiranja, za vse pa ni mogoče trditi, da res združujejo bivanje v naravi s prestižno ponudbo ali da res ponujajo kakovostne hotelske sobe in storitve v naravi, kot nekateri tudi označujejo bivanje v luksuznih šotorih ali hišicah.

Steph Curtis-Raleigh, Maja Pak, Eva Štravs Podlogar, Maja Dimnik in Vasja Čretnik

Po besedah Maje Dimnik, ki ima dolgoletne izkušnje pri načrtovanju in vodenju glampingov, bodo v okviru blagovne znamke glampinge razvrščali v tri segmente oziroma skupine na osnovi kriterijev, ki se nanašajo na vrsto bivalnih enot, njihovo umeščenost v prostor, bolj ali manj luksuzno opremo, spremljevalne ponudbe in inovativnost. Pomemben cilj nove blagovne znamke je tudi svetovanje in podeljevanje certifikatov kakovosti ter trženje glampingov prek skupnega portala. Ideja za blagovno znamko World of glamping se je torej porodila v Sloveniji, vendar njena ustanoviteljica znamko že uspešno širi tudi v številne druge države.

Florjan Vasle, direktor Term Olimia

Novo blagovno znamko oziroma projekt sistematične ureditve področja glampingov v Sloveniji podpirata tudi Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo in Slovenska turistična organizacija, saj je v sozvočju z usmeritvijo slovenskega turizma v visoko kakovost ter zeleni in trajnostni turizem.

Kot je na današnji novinarski konferenci dejala Steph Curtis-Raleigh, urednica revije Glamping Business International, je navdušena nad visokimi standardi slovenskih glampingov, saj so s svojo ponudbo luksuznih nastanitev in storitvami, ki vključujejo tudi wellness, lokalno pridelane surovine v restavracijah in eko-turizem v celotni panogi uveljavili povsem nove standarde.

Garden Village Bled dobil 6 zvezdic, Glamping Olimia Adria Village 4 in 5

Na osnovi prvega ocenjevanja pod okriljem te blagovne znamke so danes razglasili prve dobitnike cerifikatov. Garden Village Bled je bil ocenjen s 6 zvezdicami, Glamping Olimia Adria Village pa je dobil 5 zvezdic za del glampinga, ki je namenjen družinam in 4 zvezdice za del, ki je bližje termalnega vodnega parka Aqualuna. Za Glamping Olimia Adria Village je certifikat prevzel direktor Term Olimia Florjan Vasle. Najvišje ocenjenemu Garden Villagu Bled pa bodo certifikat podelili ob drugi priložnosti.

Pogled na Glamping Olimia Adria Village

O novi blagovni znamki so na novinarski konferenci spregovorili Eva Štravs Podlogar, državna sekretarka na gospodarskem ministrstvuMaja Pak, direktorica Slovenske turistične organizacije, Maja Dimnik, ustanoviteljica in lastnica blagovne znamke World of Glamping, Vasja Čretnik, direktor prodaje in marketinga v Termah Olimia in Steph Curtis-Raleigh, urednica revije Glamping.

Tekst in fotografije: Cveta Potočnik