S septembrom vodenje največje kranjskogorske turistične družbe Hit Alpinea prevzema Milan Sajovic, ki prihaja iz skupine Union hoteli. Njegov predhodnik Fedja Pobegajlo ostaja v družbi kot vodja strateškega področja trženje. Družba Hit Alpinea dobro tekoče posluje in kaže stabilno poslovno sliko.
Milan Sajovic v družbo Hit Alpinea prihaja iz skupine Union hoteli, kjer je zadnja štiri leta vodil hotelsko in gostinsko poslovanje ter upravljanje z nepremičninami. Pred tem je v isti družbi več let deloval na področju marketinga in prodaje, bogate izkušnje pa ima tudi iz hotelskih operativnih dejavnostih doma in v tujini. Po izobrazbi je ekonomist, s specifičnimi znanji s področja hotelskega menedžmenta in marketinga, ki jih redno nadgrajuje z izobraževanji. Med drugim se je izobraževal tudi na prestižni ameriški univerzi Cornell.
Nove priložnosti za razvoj družbe Hit Alpinea Sajovic vidi v tesnejšem povezovanju poslovnih ciljev z matično družbo Hit, z boljšim izkoriščanjem sinergij s preostalimi hoteli v skupini Hit in ne nazadnje z ustreznim pozicioniranjem na trgu. »Posvetili se bomo razvoju produktov turizma z višjo dodano vrednostjo, ki bodo skupaj z vpeljavo sodobnih orodij za marketing in prodajo omogočili doseganje dobrih rezultatov poslovanja. Cilj je, da postane Hit Alpinea še en zdrav generator denarnega toka v skupini Hit,« pravi Milan Sajovic, direktor družbe Hit Alpinea. Pri tem dodaja, da bo družba še naprej intenzivno sodelovala pri aktivnostih za razvoj destinacije v povezavi z Občino Kranjska Gora in lokalnimi turističnimi akterji. »Dolgoročno želimo postati sinonim za kakovostno in prijazno storitev ter najboljše hotelsko podjetje v destinaciji,« dodaja Sajovic.
Sajovic družbo Hit Alpinea prevzema v dobri poslovni kondiciji. Hit Alpinea je namreč v zadnjih štirih letih iz družbe v rdečih številkah prerasla v zelo solidno delujočo družbo z velikim potencialom, kar potrjujejo tudi letošnje ocene poslovanja. V prvih sedmih mesecih letošnjega leta so v hotelih Hit Alpinea ustvarili več kot 130.000 nočitev, s čimer so presegli tako rezultat iz istega obdobja lani kot tudi načrtovane vrednosti. Še pomembnejši je podatek o rezultatih tekočega poslovanja družbe, ki izkazuje več kot 20-odstotno rast v primerjavi z istim obdobjem v lanskem letu. Družba Hit Alpinea ob zmernem razdolževanju izpolnjuje vse zaveze, ki jih prinaša nov sporazum z bankami upnicami. »Zadovoljni smo, da smo v tem času izpeljali načrtovane investicije v posodobitev turistične ponudbe, s prenovami in tekočimi vzdrževalnimi deli bomo nadaljevali tudi v jeseni. Dobre odzive gostov beležimo na inovativne turistično-gostinske produkte, kot sta Kulinarična pot po Kranjski Gori in Večerja treh dežel, ki smo ju razvili z ostalimi turističnimi ponudniki na destinaciji,« pravi Fedja Pobegajlo, vodja strateškega področja trženje v družbi Hit Alpinea.