Meni Zapri

Odkrij doživetja – nova celostna grafična podoba Maribora

Zavod za turizem Maribor – Pohorje je predstavil novo celostno grafično podobo turistične znamke. Nova grafična podoba v črki O imena Maribor skriva lupo, ki spodbuja k odkrivanju in doživetju mesta (Discover & Enjoy). Postopna prenova celostne podobe bo tekla vzporedno s kreiranjem zgodb za turiste s strani prebivalcev mesta, pa tudi s kampanjami na nacionalni ravni, kakršna je aktualna Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo.

Goran Radinović, kreativni direktor oglaševalske agencije Aritmija: »Prenovljen logotip je grajen iz treh osnovnih enot: enostavne, a močne tipografije, simbola in okvirja. V zapisu »Maribor« je na minuskuli »o« dodan diagonalni podaljšek – skupaj tvorita lupo, ki je simbol raziskovanja. Celoten napis obdaja okvir, ki je v obliki starega mestnega mostu. Slednji povezuje levo in desno stran destinacije, ki ju ločuje reka Drava, hkrati pa zrcali raznolikost, a povezanost destinacije.«

Nova celostna podoba Maribora

Dejansko Maribor postaja veliko več kot tranzitna destinacija, na kar vsako leto bolj kažejo tudi indeksi rasti števila gostov in števila nočitev. Število slednjih je v prvih osmih mesecih letošnjega leta  v primerjavi z enakim obdobjem lani večje za 30 odstotkov.

»Naš cilj je z znamko goste izzvati v tolikšni meri, da jih spodbudimo k raziskovanju in odkrivanju mesta. Nova blagovna znamka se tudi navezuje na blagovno znamko Slovenije #IfeelSLOVENIA, ki se ji zdaj pridružuje slogan #MYWAY (moja pot). Kot vemo, je Maribor predvsem mesto prijaznih in dostopnih ter komunikativnih ljudi. Da ga tako doživljajo turisti, je pokazala tudi raziskava, ki smo jo izvedli poleti. Ljudje so tisti, ki delajo mesto lepše in turiste spodbujajo k vrnitvi in doživljanju svojstvenega in neponovljivega,« pojasnjuje Doris Urbančič Windisch, direktorica Zavoda za turizem Maribor – Pohorje.

Mag. Livija Kovač Kostantinovič, vodja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi STO se je ob tej priložnosti strinjala, da prenova grafične podobe in osvežitev destinacijske znamke Maribor pomeni zavedanje destinacije o velikem pomenu znamke pri povečanju prepoznavnosti, pozicioniranju in doseganju želene podobe destinacije. (vir: Zavod za turizem Maribor – Pohorje)