Nemška turistična organizacija vlaga v nove digitalne projekte
Nemška turistična organizacija (DZT) je od nemškega ministrstva za gospodarstvo in energijo (BMWi) prejela dodatna finančna sredstva, ki ji omogočajo nove projekte za promocijo Počitniške dežele Nemčije. Z njimi želi ustvariti prisotnost na globalnih turističnih portalih, poskrbeti za nadaljnji razvoj inovativnih oblik prireditev in vključevati v promocijske aktivnosti digitalne tehnologije, kot sta glasovna asistenca in chatbots.
Petra Hedorfer, predsednica upravnega odbora Nemške turistične organizacije, razlaga: „Pomemben vpliv digitalnih tehnologij na celotno vrednostno verigo v potovalni industriji dokazuje 70 % Evropejcev in 80 % prekomorskih gostov, ki dopust v Nemčiji rezervirajo preko spleta. Spletni mediji kot osrednji elementi marketinške komunikacije so pomemben sestavni del uspešnega razvoja nemškega receptivnega turizma. Veseli smo, da nam ministrstvo za gospodarstvo in energijo omogoča dodaten finančni vložek v prihodnost. S tem lahko na mednarodnih trgih še dodatno utrdimo položaj Počitniške dežele Nemčije kot blagovne znamke.“
Močnejša prisotnost na globalnih turističnih portalih
Po podatkih raziskave podjetja Phocuswright danes ljudje preko spleta opravijo 42 % vseh rezervacij, pri čemer na evropskem trgu v 90 % prevladujejo tri turistične platforme. S sistematičnim sodelovanjem s spletnimi turističnimi portali Nemška turistična organizacija zvišuje doseg potencialnih obiskovalcev Nemčije že v fazi inspiracije. V letu 2017 je v sodelovanju z Expedio v Veliki Britaniji, Švici, na Danskem in Nizozemskem realizirala projekt z naslovom Travelmatch. Uporabniki so skozi fotografije na igriv način odkrivali Nemčijo in definirali svoje želje po raznovrstnih potovanjih. Tudi v letu 2018 se na vodilnih trgih, kot so Velika Britanija, Francija, Španija, Italija in Danska, izvaja kampanja na portalu Expedia, s Ctripom, eno izmed vodilnih spletnih platform na Kitajskem, pa je Nemška turistična organizacija v sodelovanju z Magic Cities in Nemškimi železnicami (DB) izvedla še en zanimiv projekt.
Inovativne oblike na prireditvah
Osrednji elementi prenosa znanja in mreženja DZT je udeležba na vodilnih mednarodnih sejmih in prireditvah, kot so delavnice ali izleti v državah, kjer ima DZT svoja predstavništva. Doseg takšnih dogodkov povečuje z razširitvijo platform na virtualno udeležbo, kot so oddaje v živo, spletne tiskovne konference, webinarji ali Google Hangouts. Z digitalnimi elementi, kot so navidezna resničnost, povečana realnost, robotika in glasovanje v živo, pa DZT intenzivira komunikacijo z udeleženci.
Nove tehnologije
Več kot milijarda ljudi po vsem svetu že uporablja digitalno asistenco, strokovnjaki pa napovedujejo, da jih bodo do konca leta 2020 uporabljali za 50 % iskanj. Trenutno DZT razvija projekt uporabe digitalnih glasovnih asistentov Alexa v ZDA in Veliki Britaniji. Z dodatnimi sredstvi investira v nove projekte v povezavi z uporabo glasovnih programov.
Vir: DZT