Od danes se bo obveščanju uporabnikov prek storitve SMS Veleposlaništvo, ki jo od septembra 2017 dalje izvaja Ministrstvo RS za zunanje zadeve, priključil tudi nacionalni operater, Telekom Slovenije. Telekom Slovenije, ki ima na trgu mobilne telefonije 43,7-odstotni tržni delež, bo svojim uporabnikom ob prehodu državne meje oziroma v trenutku, ko se bo mobitel uporabnika povezal v omrežje drugega operaterja, zagotavljal samodejna in brezplačna sporočila SMS s kontakti slovenskih diplomatskih in konzularnih predstavništev v državi, v kateri se uporabnik nahaja, in kamor se lahko obrne, če v tujini potrebuje pomoč. S tem, ko se je izvajanju storitve pridružil tudi Telekom Slovenije, je storitev dostopna veliki večini uporabnikov slovenske mobilne telefonije
Storitev SMS “VELEPOSLANISTVO” je namenjena obveščanju državljanov, ki potujejo v tujino, o tem, kam se lahko v posamezni državi v primeru težav obrnejo za pomoč. Uporabniki bodo sporočilo SMS s strani Ministrstva RS za zunanje zadeve prejeli, ko se bo njihov mobitel povezal v omrežje drugega operaterja v posamezni državi. Uporabnik, ki znotraj 30 dni v isto državo potuje večkrat, bo v navedenem obdobju informacijo o slovenskih diplomatskih in konzularnih predstavništev v tej državi prejel enkrat.
Ministrstvo za zunanje zadeve na podlagi dosedanjih izkušenj ocenjuje, da se na ta način stopnja varnosti slovenskih državljanov v tujini povečuje, postopek urejanja nujnih zadev pa se bistveno skrajšuje. Odzivi uporabnikov, ki jih prejemajo ministrstvo ter diplomatska in konzularna predstavništva, so pozitivni. Slovenci se sicer na diplomatska in konzularna predstavništva najpogosteje obračajo v primeru izgube oziroma kraje dokumentov, prtljage ali denarja, pa tudi, ko potrebujejo različne druge informacije.