Odslej bodo kitajski obiskovalci lahko plačevali doživetja in izdelke v Turistično informacijskem centru in Slovenskem turistično informacijskem centru (TIC in STIC) v Ljubljani z mobilno aplikacijo Alipay. Turizem Ljubljana je prva lokalna turistična organizacija v Sloveniji, ki je uvedla tovrstno plačevanje s ciljem povečati prodajo in zadovoljstvo kitajskih obiskovalcev. Povečanje potrošnje je namreč eden od ključnih strateških ciljev Turizma Ljubljana.
Kitajski turisti so po porabi na vrhu lestvice
Po podatkih UNWTO so kitajski turisti največji potrošniki. V letu 2017 so po njihovih raziskavah potrošili skoraj 258 milijard ameriški dolarjev (sledijo Američani 135 milijardami in Nemci z dobrimi 89 milijardami ameriških dolarjev). Obisk kitajskih obiskovalcev se povečuje tudi v Ljubljani (število obiskovalcev TIC in STIC se je v zadnjih petih letih povečalo za 300 %). Turizem Ljubljana prek agencij in izvajalcev potovanj nagovarja goste z višjo izobrazbo in potrošnjo, ki si potovanja organizirajo sami in se navdušujejo nad doživetji, kulturo in tradicijo.
Ker je povečanje potrošnje obiskovalcev eden ključnih strateških ciljev Turizma Ljubljana, se je povezal z Alipayevim partnerjem v Sloveniji, podjetjem AI-SI Global, in kot prva lokalna turistična organizacija v Sloveniji vpeljal plačevanje z mobilno aplikacijo Alipay na svojih turistično-informacijskih centrih, s čimer si obetajo povečanje prodaje in zadovoljstva kitajskih strank. Kitajski obiskovalci imajo namreč težave pri plačevanju s svojimi plačilnimi karticami v tujini in so (tudi doma) bolj naklonjeni plačevanju z mobilno aplikacijo.
Hkrati je Alipay dober kanal za trženje, ki ga namerava Turizem Ljubljana izkoristiti za promocijo doživetij, v svojo ponudbo pa so že umestili voden ogled in promocijski material v kitajščini.
Kaj je Alipay?
Alipay je digitalna plačilna metoda, ki je del skupine Alibaba, največje spletne trgovina na svetu. Poleg tega je Alipay tudi najbolj priljubljeno plačilno sredstvo na Kitajskem in ima več kot 800 milijonov aktivnih uporabnikov. Na Kitajskem se z aplikacijo Alipay izvede večina vseh plačilnih transakcij. Zdaj je lahko kitajski turisti s tem plačilnim sredstvom plačujejo tudi v Sloveniji in sicer v trgovinah, restavracijah in muzejih. Omogočanje nakupa z Alipayem je za ponudnike najboljši način, da pridobijo kitajske kupce, hkrati je odličen marketinški kanal za slovenska lokalna podjetja in organizacije, saj jih kitajski turist najde v aplikaciji.
Kako deluje?
Velika prednost Alipaya je, da kitajski turisti plačujejo v svoji valuti (RMB), prodajalec pa prejme plačilo v evrih brez valutnega tveganja, Podjetje AI-SI Global omogoča hitro in enostavno integracijo Alipaya na plačilnem mestu brez posegov v blagajno. Kupec izvrši plačilo s skeniranjem statične QR kode na prodajnem mestu, nakar ponudnik dobi plačilo na svoj poslovni račun.