Turistični novinarji Slovenije smo pretekli teden gostili novinarje iz Hrvaške, Srbije, BIH, Slovaške in Velike Britanije, predstavili smo jim Belo krajino in gastronomsko ponudbo BTC Cityja Ljubljana. Večdnevno študijsko pot smo pripravili v sodelovanju in ob podpori Big Berry Resorta, družbe BTC in Turizma Ljubljana.
Turistično naselje počitniških hiš Big Berry Kolpa v Primostku v Beli krajini je po svojem konceptu nekoliko drugačno kot druga turistična naselja, v zeleno okolje tik ob reki Kolpi prinaša tudi izbrane prvine urbanega, kot so denimo stenske slike oziroma murali na vsaki izmed hišk. Tudi sodelavce iščejo na izviren način, zlasti tujim študentom omogočajo bivanje v zamenjavo za njihovo delo.
Hkrati se skupaj z lokalnimi partnerji trudijo gostom na različne načine omogočiti, da spoznajo posebnosti Bele krajine. Sodelujejo tudi z vsemi, ki so vključeni v Svobodno belokranjsko ozemlje: z Gostilno Petra Badovinca, z Gostiščem Andreje Drakulič Veselič v Podzemlju in s šolo Bistra buča v Radovici ter lokalnimi vinarji in kmeti, denimo z vinskimi kletmi Prus, Simonič in Vinsko kletjo Metlika.
Na obisku ljubljanskega BTC Cityja so novinarjem predstavili pesto gastronomsko ponudbo nakupovalnega središča, v katerem deluje več kot 70 restavracij, barov, gostiln, slaščičarn, pivovarna in tržnica, kjer se vedno bolj poudarja kakovost in poreklo živil, jedi in pijač. Vsa ta ponudba je vedno bolj prepoznavna pod blagovno znamko Food Bluz – Okusni Bluz, z njo BTC City prispeva svoj delež h kulinarični ponudbi Ljubljane in je tudi partner v vseslovenskem projektu European Region of Gastronomy 2021 (ERG).
Novinarji so spoznali poslovno restavracijo City, Restavracijo DiVino, znano po chefu Matjažu Cotiču, evropskem podprvaku v kuhanju testenin in ponudbi mesnih specialitet vrhunskega toskanskega mesarja Daria Cecchinija. Franc Petrovčič, začetnik urbanega čebelarjenja v Sloveniji je razložil, zakaj je smiselno in potrebno tudi v mestih postavljati čebelnjake, kakršen je Urbani čebelnjak v BTC Cityju.
Novinarji so si ogledali tudi tržnico v nakupovalnem središču, v katerem delujejo Kulinarični park kot primer pozitivne ulične prehrane, pa restavracija Škrnicʹlj z jedmi na žlico in svežimi sezonskimi jedmi ter Hiša refoška z vrhunskimi vini Slovenske Istre. Pivovarna in pivnica Kratochwill se je predstavila s svojimi pivi in sezonskimi jedmi, kulinarično potepanje po ljubljanskem BTC Cityju pa so novinarji končali v najvišji poslovni stavbi v Ljubljani, Kristalni palači in Crystal Caffeju.