Meni Zapri

Zanimanje za počitnice letos v Nemčiji ostaja na visoki ravni

Po stečaju Thomasa Cooka, drugega največjega organizatorja potovanj v Nemčiji za vodilnim TUI Nemčija, organizatorji potovanj poročajo o povečevanju zanimanja za poletje. Po podatkih raziskave Reiseanalyse (RA), ki jo izvaja nemški inštitut Forschungsgemeinschaft Urlaub und Reisen (FUR) ostaja v Nemčiji povpraševanje po počitnicah stabilno na zelo visoki ravni, prav tako ni opaziti večjih sprememb glede najbolj priljubljenih turističnih ciljev in tipa počitnic.

Nemci so lani za potovanja in počitnice porabili približno 73 milijard evrov, kar je za 3 % več kot leto prej. Skupaj so Nemci po oceni opravili 71 milijonov potovanj, dolgih najmanj pet dni, kar je za odstotek več kot v letu 2018. Po oceni FUR pa naj bi lani število potovanj, dolgih od dva do štiri dni, ostalo na ravni iz leta 2018, ko jih je bilo 92 milijonov. Število potnikov na križarjenjih se še naprej povečuje in križarjenja dosegajo visoko stopnjo raste, saj so Nemci lani kupili približno 9 odstotkov več križarjenj kot leto prej.

Več časa in denarja

Kot kaže anketa RA, več kot 60 odstotkov Nemcev ocenjuje, da imajo letos nekoliko več časa in denarja za potovanja, kar kaže na stabilen finančen položaj posameznikov, hkrati štirje izmed petih Nemcev (78 %) že načrtuje počitnice. Kot vse kaže, stečaj Thomasa Cooka ne bo vplival na splošno povpraševanje po počitnicah v Nemčiji.

Na splošno bodo Nemci letos verjetno ostali lojalni svojim najljubšim turističnim ciljem, čeprav jih 42 % letos načrtuje počitnice v drugi državi kot lani. Približno 30 % Nemcev, to je več kot lani, namerava počitnice preživeti v Nemčiji, tako da bo, kot vse kaže, Nemčija najbolj priljubljena počitniška država. Vodilne tuje turistične države pa so Španija, Italija, Turčija, Avstrija, Hrvaška in Grčija. Kot kaže, bo tudi povpraševanje po počitnicah ob morju, ogledu mest, kratkih wellness počitnicah in križarjenjih ostalo stabilno.

Slaba vest zaradi potovanj z letali

Kar 73 % tistih, ki so lani na počitnice potovali z letalom, je v anketi izjavilo, da imajo »slabo vest« zaradi potovanja z letalom in njegovega vpliva na okolje. »Vendar pa zaradi tega občutka sramu kratkoročno ni pričakovati drastičnega padca povpraševanja po potovanjih z letalom, prej to verjetno pomeni, da so ljudje bolj pripravljeni plačati za škodljiv vpliv na okolje,« ocenjujejo avtorji tržne analize RA.