Studio marketing obuja akcijo Slovenija, moja dežela, ker – kot so zapisali – smo spet pred preizkušnjo! Nevidna, pa vendar otipljiva nevarnost virusa Covid-19 nas ogroža na način, ki se nam v zgodovini še ni zgodil.
Ampak mi zmoremo! Znamo stopiti skupaj, stremimo k skupnemu cilju, ki je tokrat jasen in oprijemljiv:
Zaustavimo širitev virusa Covid-19, tega nevidnega sovražnika!
- Ostanimo doma in zaščitimo sebe in ne ogrožajmo šibkejših! Lahko, da smo okuženi, a brez izrazitih simptomov bolezni, pa vendar ga lahko nevede širimo na tiste, ki so najbolj ogroženi: na starejše in bolne!
- Bodimo solidarni in odgovorni: poskrbimo za to, da omejimo širjenje virusa, poskrbimo za tiste, ki potrebujejo našo pomoč!
- Pravi čas je, da se zazremo vase, najdemo v sebi svoje najboljše in se povežemo v dobrem. Čutimo ponos, mir in samospoštovanje. Dovolj ga je za vse nas. Bodimo svobodni in pustimo drugim, da živijo svobodno, varno in brez strahu. Verjamemo, da lahko predvsem na ta način ozdravimo našo deželo in smo lahko dober vzgled tudi drugim na tem planetu.
Slovenija, moja dežela – Naj nas ponovno združi in navdahne ponos na našo prelepo deželo in njene ljudi, naj nas ponovno navdahne in združi akcija, ki je nastala v osemdesetih letih in ki je doprinesla k osamosvojitvi Slovenije.
Danes, v teh težkih in nepredvidljiv časih, jo ponovno obujamo in želimo, da nas bo navdihnila, spodbudila k povezanosti, solidarnosti, sočutju in pomoči drugim!
Zgodovina akcije »Slovenija, moja dežela«
Slovenija, moja dežela je komunikacijska akcija, ki je nastala v prvi polovici osemdesetih let prejšnjega stoletja po naročilu Gospodarske zbornice Slovenije, ki je ocenila, da je turizem izjemno perspektivna gospodarska panoga in da je pomembno, da Slovenke in Slovenci v to panogo intenzivno vpletemo in da turizem ponotranjimo.
Z izjemno estetiko akcije, z njenimi sporočili in vrednotami se je v tistem obdobju poistovetila večina Slovenk in Slovencev. Prebivalci Slovenije so akcijo vzeli za svojo. Nekaj let po prvih predvajanjih je akcija ključno vplivala na enotnost Slovencev pri osamosvojitvi.
Leta 2011 je bila akcija na pobudo Urada za Komuniciranje Republike Slovenije obujena v prenovljeni obliki, znameniti oglas »Moja dežela« je takrat obeleževal 20. obletnico osamosvojitve Slovenije. Snovalci akcije so pripravili prenovljeno glasbeno podlago za ta nepozabni televizijski oglas, avtor besedila pesmi »Slovenija, moja dežela«, žal že pokojni Dušan Velkaverh, je originalnemu besedilu pesmi dodal še eno kitico, ki je, tako kot osnovno besedilo, danes še kako aktualna:
Dovoljene so sanje
verjeli bomo vanje
zal in cvetan bo jutrišnji dan
čez vsako temo in sivo nebo
za prave ljudi se sonce zgodi,
da zrasel bo cvet, polepša ta svet,
da naš bo ponos
in naše ime sanje še žive.
Vokalno instrumentalno verzijo pesmi »Slovenija, moja dežela« sta pripravila Jani Golob – avtor in Rok Golob – aranžer/producent, vokale so prispevali znani slovenski glasbeni ustvarjalci: Hamo, Samuel Lucas, Katrinas, Alenka Godec, Nuša Derenda, Nuška Drašček, Jadranka Juras, Omar Naber in Boštjan Andrejc Buši.
Izvirno akcijo »Slovenija, moja dežela« je zasnovala ekipa marketinške agencije Studio Marketing v zasedbi: Jernej Repovš – kreativni direktor, Jani Bavčer – art direktor, Zdravko Duša – tekstopisec, Peter Bergant – tekstopisec, Miro Kline – raziskovalec, Jani Golob – avtor glasbe, Joco Žninaršič – avtor fotografij, Jaka Judnič – režiser, Karpo Godina – snemalec in direktor fotografije, Oto Pestner – nosilni vokal v prvotni verziji glasbene podlage.
Snovalce in ustvarjalce akcije »Slovenija, moja dežela« je leta 2017 z redom za zasluge odlikoval Borut Pahor, predsednik Republike Slovenije.
Vir in fotografije: Studio marketing