Franc Krajnc, Slovenski utrip – Turistično združenje Portorož s sodelavci je danes na terasi restavracije Kamin na Belvederju nad Izolo predstavilo novo celostno grafično podobo skupne blagovna znamke Love ISTRIA, namenjeno zlasti za pridobivanje gostov iz tujine.
O dosedanjem sodelovanju turističnih organizacij, poteku izbora nove celostne grafične podobe, vključevanju v druge projekte in načrtih za prihodnost so novinarje seznanili mag. Igor Novel, direktor Turističnega združenja Portorož, Nina Jurinčič iz Občine Ankaran in Aleš Macur iz grafičnega studia Logologa.
Strokovna ocenjevalna komisija je med 33 različnimi predlogi izbrala predlog, ki so ga zasnovali v grafičnem studio Logologa iz Ljubljane. “Oblikovno združuje poglavitne simbole slovenskega dela Istre: sonce, morje, beneško arhitekturo in zeleno podeželje,” je utemeljila Nina Jurinčič iz ankaranske občine.
Da bo nov logotip pripomogel k učinkovitejšemu trženju turistični storitev in povezovanju vseh deležnikov v Slovenski Istri je prepričana Luca Stančič Kodarin iz Turističnega združenja Izola. Direktorica Zavoda za mladino, kulturo in turizem Koper Mojca Vojska pa je napovedala, da bodo promocijske materiale še nadgradili.
Mag. Igor Novel je poudaril, da je sodelovanje istrskih turističnih destinacij že zdaj zelo dobro. “S skupnim sodelovanjem in nastopom smo zagotovo močnejši in učinkovitejši, kar tudi omogoča boljšo prepoznavnost destinacije”.
Blagovna znamka Love Istria obstaja že od leta 2017, štiri destinacije Slovenske Istre (Portož s Piranom, Izola, Koper in Ankaran) pa so se pod blagovno znamko Love Istria povezovale že prej. Danes pod blagovno znamko Love Istria pripravljajo skupne promocijske vsebine, skrbijo za skupne nastope zlasti na tujih trgih, upravljajo z družbenimi omrežji in sodelujejo pri drugih oblikah promocijskih aktivnosti destinacije Slovenska Istra.
Oblikovali bodo znak kakovosti Odlično Istra, ki ga bodo za različne proizvode in storitve vpeljali v sklopu skupnega projekta LAS Istra – Gastronomski zakladi Istre in morja – Maristra. Kakovost izdelkov in storitev bodo sproti preverjali.
Naslovna fotografija: Predstavitev grafične podobe Love Istria, foto: Franc Krajnc