Nemško potovalno združenje (DRV) pred jutrišnjim začetkom berlinske borze ITB Berlin Now pred majem ne pričakuje ponovnega zagona turizma pred majem in po njegovi oceni bodo turistična podjetja letos v najboljšem primeru ustvarila 50 % prihodkov leta 2019.
Čeprav se je prodaja po podatkih Travel Data&Analytics (TDA) sredi februarja nekoliko povečala, ne dosega več kot 20 % tiste ob istem času lani, to je, preden je izbruhnila globalna pandemija.
»Nemogoče bo kakorkoli nadoknaditi več kot 80 % izpada prometa. Za letos bo značilno nadaljnje zmanjševanje prihodkov v turistični industriji. Velik uspeh bi bil, če bi turistične agencije in organizatorji potovanj lahko dosegli 50 % prihodkov iz leta 2019,« je dejal Norbert Fiebig, predsednik DRV. Interna anketa DRV med 600 turističnimi podjetji pa je pokazala, da jih približno polovica pričakuje vsega 25 do 50 % prodaje iz predkoronskega leta.
V Nemčiji je prodaja aranžmajev za pomlad zelo slaba, kakšna bo možnost potovanj za Veliko noč je neznanka, 60 % sedanje prodaje se nanaša na poletje, 25 % pa na jesen ali celo na prihodnje leto.
Glede na odzive kupcev v turističnih podjetjih ugotavljajo, da je vzrok za zadržanost pri nakupih in rezervacijah strah pred morebitno karanteno ob povratku v Nemčijo, velika večina jih podpira čim bolj množično cepljenje in idejo, da za cepljene pri potovanjih ne bi veljale nobene omejitve.
Naslovna fotografija: Norbert Fiebig, foto: DRV