Destinacije Portorož & Piran, Izola, Koper in Ankaran so predstavile novo spletno stran Love Istria ki v treh korakih – odkrij, doživi in načrtuj – Slovensko Istro predstavlja na enovit način skozi njene naravne in kulturne danosti ter gastronomske zaklade.
»Poseben poudarek je na doživetjih, ki smo jih v zadnjih letih razvijali tako turistične organizacije kot tudi turistično gospodarstvo. Spletna stran je torej krovni pregled istrskih lepot, dobrot in doživetij, za konkretne napotke pa še naprej usmerjamo na posamezne strani lokalnih turističnih organizacij, saj so prav vse v zadnjih letih veliko sredstev namenile svojim spletnim predstavitvam, rezervacijskim sistemom in spletnim trgovinam,« je povedala Luca Stančič Kodarin, soustvarjalka spletne strani.
Spletna stran je korak dlje k večji prepoznavnosti, učinkovitejšemu trženju turističnih produktov in grajenju kakovostne ponudbe na destinaciji. S tem zasledujejo nacionalno strategijo, ki spodbuja združevanje lokalnih turističnih destinacij v regijske destinacije, kar prinaša učinkovitejšo povezanost in poslovno sodelovanje, predvsem pa prodornejšo promocijo in trženje.
Pri vsebinskem oblikovanju nove spletne strani so sodelovale vse štiri lokalne turistične organizacije s predlogi postavitve strukture, izborom besedil, fotografij in zunanjih povezav na posamezne destinacije. Za izdelavo spletne strani je med ponudbami bila izbrana agencija AV Studio, ki je z možnostjo naprednih tehničnih nadgradenj in učinkovite sistematizacije podatkov ponudila najcelovitejšo rešitev. Spletna stran bo ponujala vsebine v štirih jezikovnih različicah, za zdaj vsi prevodi še niso dostopni.
Istrske destinacije so v lanskem letu s povezovanjem dosegle izjemne rezultate z digitalno promocijsko kampanjo na ključnih trgih v pred- in posezoni s poudarkom na aktivnih in lokalnih istrskih doživetjih. »Med pomembnejšimi predstavitvami destinacije je bil zagotovo EXPO Dubaj,« je o sodelovanju povedala Nina Jurinčič iz Občine Ankaran.
Aktivno pa bo tudi letošnje leto. Poleg sejmov, delavnic in drugih predstavitev na ključnih trgih bo veliko pozornosti usmerjene v močno in vsebinsko kvalitetno komunikacijo prek nove spletne strani ter prek socialnih omrežij. »Letošnja krovna tema bodo zgodbe ljudi, ki so se iz različnih krajev priselili v Slovensko Istro, in razlogi, zakaj so jo tako vzljubili. Digitalna promocijska kampanja bo podprta z novimi foto in video vsebinami. V svet pa jo bomo ponesli z digitalnim oglaševanjem, kjer se bomo osredotočili na ključna tržišča: Slovenijo, Italijo, Avstrijo, Nemčijo, Madžarsko in Poljsko,« je ob prestavitvi nove spletne strani poudaril Dean Kocjančič, direktor Turističnega združenja Izola.
Da je Istra nerazdružljiva in gostje ne poznajo občinskih meja, je poudarila tudi Mojca Vojska, direktorica Zavoda za mladino, kulturo in turizem Koper. »Korak naprej k še tesnejšemu povezovanju bo skupna strategija na področju turizma, k pripravi katere bomo pristopili že v letošnjem letu,« je še dodala.
Vir: Turistično združenje Portorož, foto: Cveta Potočnik