Meni Zapri

76,5 milijonov evrov naložb v devetih smučarskih centrih

Cveta Potočnik – Po mnogih letih zastoja v razvoju žičnih naprav in druge ponudbe je devet slovenskih smučarskih centrov letos bogatejših za investicije v višini 76,5 milijonov evrov. Delež sofinanciranja Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport znaša več kot 55,4 milijona evrov.

KrvavecVogelVelika PlaninaCerknoGolteRoglaKopeMariborsko Pohorje in Trije kralji bodo s temi naložbami pridobili 11 novih žičniških naprav in sicer 3 šestsedežnice, 6 štirisedežnic, eno vlečnico in eno krožno kabinsko žičnico.

Del naložb je bilo v gorskih turistični centrih namenjenih tudi ureditvi ponudbe, ki jim bo omogočala delovanje tudi izven zimskih mesecev. Gre za adrenalinske parke, plezalne stene, nakup električnih koles, lokostrelske parke, tematske poti in parke, izgradnjo novih kolesarskih prog in podobno športno-doživljajsko infrastrukturo .

O tem kaj bo s Kaninom, pa je Dubravka Kalin, generalna direktorica Direktorata za turizem na Ministrstvu za gospodarstvo, turizem in šport na današnji novinarski konferenci povedala, da ni še nič znanega. Novih razpisov za sofinanciranje infrastrukture v gorsko turističnih centrih v prihodnje ni pričakovati, bo pa gospodarsko ministrstvo v prihodnjih dveh letih za turizem namenilo še 21,5 milijona evrov iz kohezijskih sredstev.

Tudi letos se bodo smučarji lahko odločili za nakup vseslovenske smučarske vozovnice, dnevne smučarske karte bodo na večini smučišč za nekaj evrov dražje v primerjavi z lansko sezono, novost pa je skupna smučarska tekaška karta.

Med obiskovalci slovenskih smučišč je največ, to je 80%, slovenskih. Lansko zimsko sezono smo v Sloveniji zabeležili več kot 1,2 milijona smučarjev na 32 smučiščih. V poletni sezoni je slovenska smučišča obiskalo blizu pol milijona gostov, od tega je bila tretjina tujih, dve tretjini pa domačih gostov. Ker pa po ocenah v Evropi smuča 71 milijonov ljudi STO krepi tudi privabljanje tujih gostov z digitalnimi kampanjami in drugimi promocijskimi aktivnostmi.

Kot je dejala na novinarski konferenci Ana Savšek, vodja Sektorja za vsebinski digitalni marketing, kot novost na STO pripravljajo oglaševanje z zvočnimi vsebinami na platformi Spotify, kjer bodo vključili tudi zvoke iz slovenske narave pozimi, kot so zvok, ki nastane ob plezanju v letu, zvok cepina, derez, smučanja, teka na smučeh in druge. S tem novim pristopom v promociji želijo turistom na inovativni način približati aktivna doživetja Slovenije pozimi.

Naslovna fotografija: Marjana Grčman, moderatorka novinarske konference, Matej Kandare, direktor Združenja Slovenia Outdoor, Dubravka Kalin, generalna direktorica Direktorata za turizem na Ministrstvu za gospodarstvo, turizem in šport, Ana Savšek, vodja Sektorja  za vsebinski digitalni marketing na STO in Boštjan Paradiž, predsednik Združenja žičničarjev Slovenije, foto: Cveta Potočnik