Mineva 60 let odkar je na ljubljanskem letališču stekel potniški promet. Prvo letalo tipa DC 6B slovenskega letalskega prevoznika, ki se je v tem obdobju imenoval Adria Aviopromet (kasneje Adria Airways), je na ravno takrat odprtem letališču pristalo 24. decembra 1963, redni letalski promet pa je bil vzpostavljen 9. januarja naslednje leto.
Prve redne povezave z Beogradom, Dubrovnikom in Londonom je zagotavljala tedanja jugoslovanska letalska družba JAT, Adria-aviopromet pa je letela v Beograd in Alžir. Začetki so bili skromni, v letu 1964 je bilo prepeljanih 78.000 potnikov. Lansko leto je ljubljansko letališče zaključilo s 30-odstotno letno rastjo števila potnikov – čezenj je potovalo več kot 1.270.000 potnikov.
V 60 letih je prek letališča potovalo več kot 47,7 milijonov potnikov, bilo zabeleženih več kot 1,1 milijona premikov letal in oskrbljenih približno 662 tisoč ton tovora.
Fraport Slovenija je v letih 2014-2023, odkar je prevzel upravljanje osrednjega slovenskega letališča, v razvoj infrastrukture, IT in opreme investiral že 67 milijonov evrov, skoraj še enkrat toliko bo vložil do leta 2030, kar bo skupaj pomenilo okoli 130 milijonov evrov. Največja investicije v zadnjih letih (23 milijonov evrov) je bila namenjena gradnji novega terminala.
Naslednji investicijski cikel je usmerjen v posodobitev in širitev letaliških manevrskih površin ter uresničevanje zelenega prehoda – do leta 2045 bo ljubljansko letališče postalo brezogljično letališče.
Leto 2023 je Letališče Ljubljana zaključilo z odlično, 30% rastjo potniškega prometa glede na 2022, sporočajo iz Fraporta Slovenija. V javnem potniškem prometu je na letih do 23 rednih in 39 čarterskih destinacij potovalo skupaj več kot 1.270.000 potnikov. Največ jih je letelo v Istanbul, London, Frankfurt, Pariz in Zürich. Primerjava z letom 2019, zadnjim pred pandemijo, pokaže, da so povezave v Istanbul, Pariz, Varšavo, Zürich, Tel Aviv, Beograd in Niš po številu potnikov že presegle takratno raven. Z več kot 151.000 potniki je na raven iz leta 2019 okreval tudi čarterski promet.
V poletnem voznem redu, ki nastopi konec marca, bo z ljubljanskega letališča po napovedih letelo 22 rednih letalskih prevoznikov na vsaj 26 destinacij. Vzpostavljene bodo tri nove povezave. Najprej bo lete v Rigo konec aprila vzpostavil airBaltic, konec julija bo Iberia začela leteti v Madrid. Prevoznik Norwegian je napovedal novo povezavo v Kopenhagen. Po zimskem premoru se bosta vrnili povezavi Finnaira v Helsinke in Aegean Airlines v Atene.
Preliminarne napovedi prevoznikov za letenje v prihodnji poletni sezoni kažejo na 10-odstotno povečanje frekvenc letov na rednih povezavah. V poletnem voznem redu bosta denimo na voljo tudi dva leta na dan v München, kar bo že konec marca dodatno izboljšalo povezljivost ljubljanskega letališča. Prevozniki v primerjavi z lansko poletno sezono napovedujejo pogostejše letenje tudi na povezavah v Beograd, Bruselj, London Heathrow, Pariz, Skopje, Varšavo in Zürich.