Meni Zapri

Podporniki

Družba BTC

Družba BTC predstavlja eno izmed vodilnih podjetij v regiji na področju upravljanja in razvoja poslovnih nepremičnin. Pod blagovno znamko BTC City v Ljubljani upravlja enega izmed največjih nakupovalnih, poslovnih, rekreativno-zabaviščnih in kulturnih središč v Evropi, upravlja še nakupovalni središči v Novem mestu in Murski Soboti. Družba BTC upravlja tudi prepoznavno regijsko »spa & wellness« ikono Vodno mesto Atlantis, športno-rekreativne in gostinske storitve. Območje BTC City Ljubljana letno generira več kot 21 milijon obiskov. Družba BTC s pomočjo številnih sodelujočih poslovnih partnerjev in uravnoteženega razvoja aktivnosti, temelječih zlasti na področjih industrije 4.0 in družbe 5.0., sledi strateški usmeritvi globalno vpetega poslovnega ekosistema, ki temelji na inovacijah in razvoju.

Hotel Slon

Best Western Premier Hotel Slon se ponaša z več stoletno tradicijo gostoljubja ter združuje udobno namestitev in vrhunsko kulinariko na elitni lokaciji v centru mesta. Nahaja se v samem središču Ljubljane, le nekaj korakov od starega mestnega jedra, Ljubljanskega gradu in vseh pomembnih mestnih znamenitosti. Ta sodoben hotel s 4 zvezdicami premore 170 udobnih in kakovostno opremljenih sob. Superior Deluxe sobe, Deluxe sobe in Suite nudijo luksuzno nastanitev tudi za najbolj zahtevne goste. Hotel Slon je prilagojen poslovnim gostom in nudi 5 vsestranskih konferenčnih dvoran, ki se med seboj združujejo ter tako prilagajajo različnim zahtevam organizatorjev. V dvoranah nudimo tudi delovne zajtrke, poslovna kosila in svečane večerje za sprejeme ter zabave.

Slovenska turistična organizacija

Slovenska turistična organizacija (STO) je nacionalna organizacija, ki načrtuje in izvaja trženje celovite turistične ponudbe Slovenije in skrbi za razvoj turizma. Sistematično načrtovanje, razvojne in promocijske aktivnosti, trajnostna in digitalna transformacija ter sodoben pristop k pozicioniranju Slovenije na globalnem turističnem zemljevidu so prizadevanja, s katerimi je STO še posebej v zadnjih letih povečala prepoznavnost in ugled dežele kot varne, avtentične, trajnosti zavezane butične destinacije, odgovorne do naravnega okolja, gostov, zaposlenih v turizmu, lokalnega prebivalstva ter ekonomskih subjektov. STO v vseh kampanjah, predstavitvah in drugih aktivnostih krepi podobo Slovenije kot dežele gostoljubnih ljudi, neokrnjene narave in izjemnih posameznikov, kot so vrhunski kuharski mojstri in športniki.