V okviru globalne digitalne kampanje I feel Slovenia – MY WAY, ki jo je Slovenska turistična organizacija (STO) pripravila v tesnem sodelovanju s slovenskim turističnim gospodarstvom, je bilo v samo treh mesecih ustvarjenih že več kot 500 milijonov prikazov oglasov. Kampanja prek različnih digitalnih kanalov v kar 16 državah dviguje prepoznavnost in ugled Slovenije kot butične destinacije za 5-zvezdična doživetja.
V okviru letošnje globalne digitalne kampanje, ki jo Slovenska turistična organizacija (STO) izvaja od 4. marca do sredine novembra z vmesno prekinitvijo v času visoke sezone, je med 4. marcem in 1. junijem potekalo intenzivno usmerjeno oglaševanje na različnih digitalnih kanalih z največjimi dosegi. S kampanjo STO nagovarja izbrane ciljne skupine na najpomembnejših emitivnih trgih slovenskega turizma s ciljem dviga prepoznavnosti Slovenije kot butične destinacije za 5-zvezdična doživetja inpovečanja turističnega obiska Slovenije, še posebej pa pred in po glavni turistični sezoni. Kampanja tako sledi tudi cilju uravnoteženosti turističnih tokov 365 dni v letu. Oglaševanje poteka v 9 jezikih, oglasi pa vodijo na pristajalne strani 35 slovenskih destinacij in na segmentne pristajalne strani, medtem ko povezave z vsebinskih člankov vodijo na pristajalne strani Alpske, Termalno Panonske, Mediteranske in Kraške Slovenije ter na pristajalno stran Osrednje Slovenije z Ljubljano na portalu www.slovenia.info.
Vir: STO