Tudi v regiji Posavje se v času korona virusa ponudniki soočajo s težavami, ki bodo imele dolgotrajne posledice v turistični panogi. Kljub vsemu pa zrejo v prihodnost in pišejo nove zgodbe.
Skupna znamka Okusi Posavja združuje najboljše ponudnike kulinarike, vin, piv ter dobrot iz kmetij, ki predstavljajo najboljše, kar ponuja regija Posavje. Od dnevne ponudbe gastronomije do obiskov vinskih kleti in organizacije okusnih festivalov! Znotraj znamke Okusi Posavja si ponudniki prizadevajo za dvig kakovosti regijske ponudbe, storitev in produktov.
Skoraj vse aktivnosti so se trenutno ustavile, restavracije so zaprle svoja vrata, dogodki so odpovedani. Po začetni mirni reakciji so ponudniki kmalu dojeli, da bo potrebno veliko skupnega in individualnega napora za osnovno preživetje in v še več za okrevanje poslovanja.
Podrobneje tokrat predstavljamo dva ponudnika združenja, ki se zelo hitro prilagajata nepredvideni situaciji in energijo vlagata v navdihujoče zgodbe.
Tri Lučke se povezujejo z gosti prek spleta
Posest Tri lučke nad mestom Krško slovi po eni lepših lokacij za poroke in praznovanja v Sloveniji. Chef Dejan Mastnak navdihuje z izvirno kulinariko, ki jo dopolnjuje z vrhunskimi vini. Z odpovedjo večine porok so se usmerili v on-line povezovanje z gosti, v kreiranje receptov in kuharske nasvete.
Prav tako so optimistični v Vinski kleti Žaren, ki navdušuje z novo kolekcijo vin pod znamko Albiana in se jim je trenutna prodaja skoraj ustavila.
Njihov enolog, Miha Ritonja ostaja optimističen: ‘Kljub trenutni situaciji ostajamo pozitivni in polni elana. Narava se je začela prebujati, zato večino časa preživimo v vinogradih, kjer izvajamo preglede parcel, dosajamo trte, popravljamo armaturo, kjer je to potrebno, pozorni pa smo tudi na vreme, ki je letos s pozebo že povzročilo preglavice sadjarjem. Trti mraz za enkrat ni povzročil večje škode, a ne sklepajmo prehitro. Seveda pa se aktivno ukvarjamo tudi s trenutno problematiko prodaje, v pripravi imamo več projektov, s katerimi bi lahko dostopali do naših potrošnikov. Začenjamo s spletno prodajo, v pripravi pa je tudi »spletna degustacija« naših vin, projekt s katerim želimo ohraniti stik z našimi potrošniki in jih kljub trenutnemu stanju navdušiti in razvajati z našimi vini. Sam menim, da bo to krizno stanje prineslo veliko vetra na slovensko eno-gastronomsko sceno. Še en razlog več, da se začnemo povezovati in sodelovati.»
Tri lučke in Albiana tako v sodelovanju kreirajo nove načine promocije in trženja. Pripravili so privlačne pakete, ki jih bodo konec meseca pričeli prodajati v obliki darilnih bonov z dobrodelno noto. Le-te bodo uporabniki lahko izkoristili po odpravi ukrepov.
Družinska piknik košarica
Glede na trenutno stisko družin, ki so socialno ogrožene in njihovi otroci zaradi zaprtih šol niso upravičeni do subvencionirane prehrane, bodo odstotek od prodaje darilnih bonov namenili za Družinsko piknik košarico. Košarice bodo dostavili socialno ogroženim družinam v Posavju. V košarici ne bo manjkalo dobrot iz lokalnih kmetij, Chef Dejan pa obljublja tudi mesne dobrote za na žar.
Ko bomo znova obiskovali Posavje
Prodajni paket za individualne goste bo aktivno-gastronomsko obarvan: Dan se bo začel z dobrodošlico in kavo na terasi posestva Tri lučke. Z zvrhanim nahrbtnikom domačih dobrot se boste z električnim kolesom podali po vinorodnih posavskih gričih do Vinske kleti Žaren. Na eni od razglednih točk si boste privoščili malico v naravi.
Na posestvu Albiana vas bo pričakal simpatični enolog Miha, ki predstavi vinogradniško kmetijo in pridelavo vina. Tudi presenečenj ne bo manjkalo. V vinogradu boste spoznali najbolj tipične vinske sorte tega vinogradniškega področja. Sledili bosta degustacija vin s prigrizkom in vožnja nazaj na izhodišče.
Zaključili boste z večerjo na Treh lučkah: Na največji preši v Evropi bo Chef Dejan postregel gastronomski presežek in vas razvajal z okusi. Prespali boste na na čudovitem posestvu in se za zajtrk ohladili v bazenu!
Vsi ostali posavski ponudniki pripravljajo podobne zgodbe in pakete sodelovanja, ki temeljijo na lokalnosti in edinstvenosti. V sodelovanju in ob podpori CPT Krško pripravljajo intenzivno digitalno kampanjo, nagovarjali bodo skupino gurmanov, ljubitelje kulture, rekreativno aktivne in družine, ki morda Posavja še ne poznajo in bodo v letošnjem poletju odkrivali skrite kotičke!
Vsekakor pa vsi skupaj snujejo Teden okusov Posavja (27.8. – 5.9.2020), ki bo edinstven in prilagojen situaciji, vendar kljub temu bogat s posavskimi okusi in pristnimi doživetji.
Vir: CPT Krško