Cveta Potočnik, 24. januar 2019 – V ljubljanskem BTC Cityju so včeraj predstavili knjigo »Food Bluz: Okusite različnosti, spoznajte nove prijatelje«, ki je nastala v sodelovanju med družbo BTC in prof. dr. Janezom Bogatajem. Slednji je avtor besedila, odgovorna urednica pa je Maja Oven, tudi članica Izvršnega odbora Društva turističnih novinarjev Slovenije.

V BTC Cityju je zdaj že več kot 70 ponudnikov kulinarike, vsi se predstavljajo pod novo blagovno znamko Food Bluz – Okusni Bluz, nekaj deset jih je predstavljenih v knjigi, poleg njih pa tudi ponudniki lokalno pridelanih živil iz domala vse Slovenije, ki imajo trgovine v BTC Cityju. Tudi s to knjigo je BTC City prvi javnosti predstavil svojo ponudbo v okviru projekta Slovenija – Evropska gastronomska regija 2021, v katerem sicer sodeluje 20 slovenskih partnerjev.

Kot je na predstavitvi knjige dejal Jože Mermal, predsednik uprave družbe BTC, so projekt blagovne znamke Food Bluz – Okusni Bluz, zdaj nadgrajen s knjigo, razvijali več let in imeli pri tem v mislih vizijo narediti čim bolj inovativno kulinarično ponudbo na obrobju Ljubljane in na področju kulinarike slediti trendu visoko kakovostnega turizma, ki bo pritegnil ljudi tako v Ljubljano kot tudi v nakupovalno središče. Razvijanje kulinarične ponudbe v BTC Cityju sodi v celovit razvoj območja, ne nazadnje zanimiv tudi z urbanističnega vidika, to je umeščanje novega v nekdaj močno degradirano industrijsko območje.
Prof. dr.Janez Bogataj, ki od vsega začetka sodeluje pri oblikovanju in uresničevanju strategije blagovne znamke Food Bluz – Okusni Bluz, je dejal, da knjiga zajema izbor gostinskih lokalov v mestu nakupov, predstavljeni so skozi zgodbe in recepte referenčnih jedi, pa seveda skozi fotografije, ki so delo Toma Jeseničnika. Del knjige je namenjen tudi trgovinam, v katerih prodajajo lokalno pridelana živila iz domala vse Slovenije. »Veseli me, da se BTC zaveda, da je del Ljubljane, njegova pestra kulinarična ponudba, od restavracij do tako imenovane pozitivne ulične prehrane, pa pomembno sooblikuje gastronomsko ponudbo Ljubljane,« je dejal Bogataj.

Letos bo v okviru projekta Food Bluz – Okusni Bluz potekalo v nakupovalnem središču več dogodkov, v sodelovanju s kulinaričnimi ponudniki bodo organizirali šest tematskih tednov in šest sejmov na Tržnici BTC City, v drugi polovici septembra pa še poseben kulinarični teden.

Ljubljanski BTC City vsako leto privabi 21 milijonov obiskovalcev, med katerimi so tudi številni tuji turisti. Vsem je namenja včeraj predstavljena knjiga v slovenskem in angleškem jeziku, ki jo bodo, ko bo v kratkem doživela ponatis, delili tudi po hotelih in informacijskih centrih. Sicer pa družba BTC v projektih Okusi Slovenije, Okusi Ljubljane in Ljubljana gourmet že sodeluje s Turizmom Ljubljana in Slovensko turistično organizacijo, je pa tudi eden izmed 20 partnerjev projekta Evropska gastronomska regija 2021. BTC City Ljubljana je med dosedanjimi Evropskimi gastronomskimi regijami prvo nakupovalno središče sploh, ki se je s svojo kulinarično ponudbo vključil v tovrstno promocijo na nacionalni ravni. Kot je dejal Bogataj, je blagovno znamko BTC Food Bluz – Okusni bluz pred nedavnim predstavil na srečanju Mednarodnega inštituta za gastronomijo, kulturo, umetnost in turizem (International Institute of Gastronomy, Culture, Arts and Tourism – IGCAT) na Irskem, uradnega podeljevalca naziva Evropska gastronomska regija. Na srečanju je bil projekt zelo dobro sprejet, njegova vsebina pa ocenjena kot primer dobre prakse na področju sodobne urbane kulinarike.