Slovenska turistična organizacija (STO) pripravlja digitalna komunikacijska orodja, s katerimi tudi v teh izrednih razmerah ostaja v stiku s tujimi javnostmi, med drugim tudi webinarje za poslovne javnosti.
V aprilu bo tako STO pričela z izvajanjem webinarjev (spletnih konferenc) slovenskega turizma, ki bodo pripomogli k hitremu, učinkovitemu in zgoščenemu učenju o naši destinaciji in spoznavanju novih tematik, produktov in novih ponudb, ki temeljijo na unikatnih doživetjih Slovenije kot trajnosti zavezane destinacije.
Cilj webinarjev za tuje poslovne javnosti je nadaljnja gradnja prepoznavnosti Slovenije kot turistične destinacije ter podpora slovenskim turističnim ponudnikom pri trženju in promociji na izbranih tujih emitivnih trgih.
Webinarji bodo potekali predvsem na bližnjih trgih, v začetni fazi bodo manj prodajno naravnani, spodbujali pa bodo zavedanje o Sloveniji kot privlačni destinaciji, zato da bi jo tuje turistične agencije in organizatorji potovanj znova uvrstile v svojo prodajo.
Webinarji bodo izvedeni predvidoma v naslednjih državah (če se bodo razmere tam normalizirale): Italija, Nemčija, Avstrija, Madžarska, ter v avio destinacijah kot so Francija, Združeno Kraljestvo, Belgija in Nizozemska. Po webinarju bo tujim organizatorjem potovanj in agencijam na voljo ogled posnetkov, prav tako bodo lahko delili izkušnje in navezali stike s konkretnimi predstavniki slovenskega turističnega gospodarstva.
Kampanja #StayHome, #TravelTomorrow
Komunikacija STO na družbenih omrežjih v času koronavirusa temelji na spodbujanju sledilcev, naj ostajajo doma in povabilu k inspiraciji in sanjarjenju o Sloveniji ter načrtovanju obiska v prihodnosti pod sporočilom #ostanidoma oziroma #StayHome, #TravelTomorrow.
STO tako v teh tednih objavlja vsebine, ki navdihujejo z umirjenimi nagovori, lepimi motivi narave, trajnostnimi sporočili o zeleni Sloveniji, recepti značilnih slovenskih jedi, deli pa tudi vsebine. Med drugim sledilce vabi, da si s pomočjo spletnega načrtovalca poti ustvarijo itinerarij po svoji meri za naslednji obisk Slovenije.
Načrtujejo tudi objave s sprehodi po virtualnih razstavah in muzejih ter tudi spodbujanje kreativnosti tudi v domačem okolju.
Pri objavah na družbenih omrežjih Instagram, Facebook Twitter je poudarek na povezovanju s sledilci, spodbujanju njihovih odzivov in deljenju njihovih občutenj v komentarjih in fotografijah.
Kampanja #OstaniDoma – STO deli navdihujoče zgodbe
Tudi v turizmu se kljub negotovi situaciji, ki jo prinaša epidemija, pišejo navdihujoče zgodbe. Destinacije, kuharski mojstri in gostinci, ponudniki lokalno pridelane hrane, ustvarjalci in drugi ponudniki slovenskega turizma iščejo inovativne rešitve, se povezujejo in oskrbujejo prebivalstvo, mnogi tudi z dobrodelnimi pobudami. Na STO jih želijo v teh prizadevanjih podpreti in jih še posebej izpostaviti ter tako podpreti njihova prizadevanja. V ta namen pripravljajo objave na družbenih omrežjih, pripravili pa so tudi posebno pristajalno stran Delimo navdihujoče zgodbe, kjer bodo zbirali vse objave in delili več informacij o posameznih pobudah in ponudnikih.
Več informacij in o prvi predstavljeni pobudi chefa Uroša Štefelina in Marcele Klofutar iz restavracije Vila Podvin v TTA novicah.