Meni Zapri

Turizem Podčetrtek, Bistrica ob Sotli in Kozje z novo oglaševalsko kampanjo

Na novinarski konferenci pred Samostanom Olimje so o letošnji poletni kampanji in o turizmu v Podčetrtku spregovorili župan Podčetrtka, Peter Misja, direktor Turizma Podčetrtek, Boštjan Misja, direktor marketinga in prodaje Terme Olimia, Vasja Čretnik, vodja kampanje, Tadeja Kosovel, in vodja digitalnega marketinga na Slovenski turistični organizaciji, Ana Savšek.

Sodelovanje in združevanje sta ključ do uspeha

Ustvarjalci kampanje so pri snovanju zgodbe in koncepta razmišljali, kako bi najbolje predstavili tako širok nabor ponudbe, povezali vse lokalne ponudnike in jih neposredno vključili v zgodbo. Kot pravijo, so želeli pokazati, kakšno razsežno ponudbo lahko gostje uživajo v Podčetrtku. V ospredje so postavili humor, ki je trenutno eden od glavnih značilnosti ustvarjanja vsebin v sodobnem medijskem svetu, in je še kako dobrodošel v trenutnih časih.

Po tem, ko so razdelali še ciljne skupine, je ideja dobila svoja krila. Za osrednje akterje kampanje so izbrali in identificirali naključnih sedem tipičnih slovenskih oseb. Kot osrednji lik kampanje in povezovalni člen pa so ustvarili lik Kozjanca, ki je točno takšen kot domačini – gostoljuben, prijazen gospod, ki je vedno ob pravem času na pravem mestu, in vsakemu gostu z veseljem pomaga.

Za osrednji medij so izbrali video format, šest kratkih humornih posnetkov z različnih lokacij, ki jih bodo predvajali na družbenih omrežjih Visit Podčetrtek. Kampanja je v prvi vrsti podprta s spletnim oglaševanjem in bo trajala skozi vse poletje. Prav tako bodo kampanjo poleg primarnega slovenskega trga oglaševali tudi na hrvaškem in italijanskem trgu.

Glavni podpornik kampanje je osrednji nosilec turistične dejavnosti na destinaciji – Terme Olimia, s katerim so združili letošnjo kampanjo s sloganom Daleč stran, ki že znan iz kampanj Term Olimia.

Vir: Turizem Podčetrtek, fotografije: Amadeja Knez