Na današnji novinarski konferenci so Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport, Slovenska turistična organizacija, Urad Vlade RS za komuniciranje in Javna agencija SPIRIT predstavili skupne načrte na področju turizma in športa v letošnjem letu.
»Odločitev, da šport prvič v zgodovini naše države povežemo z gospodarstvom in turizmom, je prelomna – razumem jo kot izziv, obenem pa kot odlično priložnost za nadaljnji razvoj in utrditev Slovenije med najuspešnejše države,« je dejal minister Matjaž Han. Kakovostna ponudba športa in s športom povezanih produktov po ministrovih besedah predstavlja velik motiv za prihod turistov. Direktorica STO Maja Pak je dodala, da so velik potencial športnega turizma na STO prepoznali že pred leti in zagnali vrsto promocijskih aktivnosti.
Minister Han na področju športa napoveduje zagotovitev sistemskih vlaganj v športno infrastrukturo, površine za šport v naravi, sistematično načrtovanje in sofinanciranje organizacije velikih mednarodnih športnih prireditev, razvoj novih vrhunskih športnikov in njihovih trenerjev ter spodbujanje sodelovanja športa, gospodarstva in turizma za multipliciranje učinkov. Kot primer slednjega je navedel Svetovno prvenstvo v nordijskem smučanju v Planici 2023. »Preko medijev bo dogodek spremljalo več kot 450.000.000 posameznikov iz 90-ih držav po svetu. Takšnih priložnosti za promocijo države in našega gospodarstva enostavno ne bomo več izpustili,« je bil jasen minister.
Tudi na STO so trenutno osredotočeni zlasti v svetovno prvenstvo v nordijskem smučanju v Planici, največjo športno prireditev v zgodovini Slovenije, pravi direktorica Pakova. Dodaja, da so pred njimi še številne druge prireditve z velikimi vplivi na turizem, kot so Olimpijski festival evropske mladine, Evropsko prvenstvo v košarki za ženske ter Dirka po Sloveniji. V začetku februarja bo STO objavila tudi nov javni poziv za prireditelje mednarodnih športnih tekmovanj v Sloveniji, na katerih bo potekala promocija slovenskega turizma in znamke I Feel Slovenia. Športni turizem je tudi sicer nosilna tema komunikacijskih aktivnosti STO v letih 2022 in 2023.
Predstavitev z novinarske konference Turizem in šport
Vir in naslovna fotografija: STO in Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport